Müşteri Memnuniyeti Politikamız
- Müşterilerimizin taleplerini yerine getirirken açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve müşteri odaklı olmayı,
- Müşterilerimize tüm iletişim kanallarından kolay erişebilirlik sağlayarak çift yönlü iletişim kurmayı,
- Tüm süreçlerimizi müşterilerimizin beklentilerini karşılayacak şekilde sürekli iyileştirmeyi,
- Müşterilerinin talep, şikâyet, öneri ve isteklerini tarafsız olarak kayıt altına almayı, değerlendirmeyi ve sonuçları hakkında tüm gerekçeleri ile birlikte bilgilendirmeyi,
- Şirket politikaları ile yasal uygulamalar çerçevesinde; müşterilerine çözümler sunmayı, müşteri ihtiyaçlarını karşılamayı ve müşteri haklarını her koşulda korumaya özen göstermeyi taahhüt ediyoruz.