İletişim Formu

İletişim Formu
Form Info

Şirketimize iletmiş olduğunuz talep, şikayet ve önerileriniz içerisinde ırk, etnik köken, siyasi düşünce, felsefi inanç, din, mezhep veya diğer inançlar, kılık ve kıyafet, dernek, vakıf ya da sendika üyeliği, sağlık, cinsel hayata ilişkin veriler, ceza mahkumiyeti ve güvenlik tedbirleriyle ilgili veriler, biyometrik ve genetik veriler gibi özel nitelikli kişisel verilerin yer almadığından emin olmanızı rica ederiz.

Bizlere ileteceğiniz talep ve geri bildirimleriniz kapsamında kişisel verilerinizin işlenmesine ilişkin detaylı bilgilere KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ VE KORUNMASI AYDINLATMA METNİ’nden ulaşabilirsiniz.

İletişim Formu

Geri bildirim, öneri veya taleplerinizi bildirmek için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Lorem Ipsum dolor sit amet ipsum sit amet
Lorem Ipsum dolor sit amet ipsum sit amet
Lorem Ipsum dolor sit amet ipsum sit amet
Lorem Ipsum dolor sit amet ipsum sit amet
Lorem Ipsum dolor sit amet ipsum sit amet
Lorem Ipsum dolor sit amet ipsum sit amet
Lorem Ipsum dolor sit amet ipsum sit amet
Uzman Görüşü/Talep ve Şikayet Formu fonksiyonlarının alt yapılarının yurt dışında yerleşik bir tedarikçi tarafından sağlanması sebebiyle işleminize buradan devam edebilmek için kişisel verilerinizin yurt dışına aktarımına ilişkin açık rızanıza ihtiyaç duymaktayız. Kişisel verilerinizin yurt dışına aktarılmasını tercih etmiyorsanız, müşteri hizmetleri numaramız 0850 212 33 44 üzerinden aynı fonksiyonlardan yararlanabilirsiniz.

 

Taleplerin İletilmesi

Müşterilerimiz bize aşağıdaki iletişim kanallarından ulaşabilirler:

Kayıt Altına Alma

İletişim kanallarından alınan tüm müşteri şikayetleri kayıt altına alınıp, ücretsiz olarak değerlendirilmektedir. Şikayetlerin kayıt altına alındığına dair müşterilerimize e-posta ile bilgi verilir ve şikayet takip numarası gönderilir. Müşterilerimiz bu numara ile şikayetlerinin gelişimlerini takip edebilirler.

Detaylı Araştırma ve Bilgilendirme

Şikayetler, Müşteri İletişim Merkezimizde konusunda uzman müşteri temsilcilerimiz tarafından incelenir. Öncelikli amacımız şikayetlerin ilk temasta müşteri memnuniyeti ile sonuçlandırılmasıdır.

İlk temasta çözümlenemeyen, detaylı araştırma ve saha incelemesi gerektiren konular yetki sınırları çerçevesinde konusunda uzman gruplara yönlendirilir ve sonuçlandırılır. Buna benzer durumlarda müşterilerimiz öngörülen çözüm süresi ve şikayetin takibinin nasıl yapılacağı konusunda bilgilendirilir. 

Sonuçlandırma ve Yanıtlama

Müşteri şikayetlerinin mümkün olan en hızlı şekilde sonuçlandırılması şirketimizin ilk önceliğidir. Her müşteri şikayeti azami dikkat ve özenle, şikayet yönetimi süreçlerimize göre şeffaf, tarafsız ve müşteri odaklı bir şekilde değerlendirilerek sonuçlandırılır. Müşteri iletişim bilgilerinin mevcut olması halinde müşterilerimiz aynı gün içerisinde şikayetlerinin değerlendirmeye alındığı konusunda bilgilendiririz. Şikayet sonuçlandığında müşterimize dönüş yaparız. Çözümlenmesi ve kök nedenlerin belirlenmesi uzun olan şikayetlerde müşterimize ara bilgilendirme yaparız.

Sürekli İyileştirme

Şikayet yönetim sürecimizde, hizmet kalitemiz sizlerin geri bildirimlerinin de katkılarıyla sürekli gözden geçirilerek, iyileştirilir. Şikayetlerin tekrar etmesini önlemek amacıyla süreçlerimiz sürekli revize edilir. En sık gelen şikayet konuları düzenli olarak takip edilerek, yapılan iyileştirmelerin ardından elde edilen sonuçlar yeniden değerlendirilir. Tekrarlanan problemler tespit edildiğinde kök neden analizi yapılarak sorunun kaynağında kalıcı çözümler üretilir, böylelikle sorunun tekrar etmemesi sağlanır.

 
Success Message
Teşekkürler!

Formunuz başarıyla iletilmiştir. Tarafınıza en kısa sürede dönüş sağlanacaktır.

Success Message
Üzgünüz!

Geçici bir sorun nedeniyle form iletilemedi. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.