Müşteri Memnuniyeti Politikamız

Müşteri Memnuniyeti Politikamız
  • Müşterilerimizin taleplerini yerine getirirken açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve müşteri odaklı olmayı,
  • Müşterilerimize tüm iletişim kanallarından kolay erişebilirlik sağlayarak çift yönlü iletişim kurmayı,
  • Tüm süreçlerimizi müşterilerimizin beklentilerini karşılayacak şekilde sürekli iyileştirmeyi,
  • Müşterilerinin talep, şikâyet, öneri ve isteklerini tarafsız olarak kayıt altına almayı, değerlendirmeyi ve sonuçları hakkında tüm gerekçeleri ile birlikte bilgilendirmeyi,
  • Şirket politikaları ile yasal uygulamalar çerçevesinde; müşterilerine çözümler sunmayı, müşteri ihtiyaçlarını karşılamayı ve müşteri haklarını her koşulda korumaya özen göstermeyi taahhüt ediyoruz.
Management Systems Policies Image